Korporativno volontiranje kao društveno odgovorno poslovanje koje izgrađuje i povezuje tvrtku, zaposlenike i zajednicu

27. travnja 2017. u Zagrebu je održana prva konferencija o korporativnom volontiranju i sajam volontiranja. U Forumu Zagreb susrelo se 192 sudionika iz različitih nevladinih organizacija, tvrtki i drugih osoba iz javnog sektora.

Što je korporativno volontiranje i tko je sve sudjelovao na prvoj konferenciji

Korporativno volontiranje je oblik društveno odgovornog poslovanja. Dakle, svako poticanje zaposlenika na volontiranje od strane poslodavca koje pomaže neprofitnom sektoru i zajednici. Kao takvo, može se odvijati unutar ili izvan radnog vremena.

Na konferenciji je sudjelovalo preko 19 stručnjaka iz neprofitnog i profitnog sektora. Neke od tvrtki koje su sudjelovale su INA-e, VIPnet-a, dm- drogerie markt, Splitske banke, Phillip Morris-a i IMAGO-a. Na konferenciji su sudjelovale i mnoge udruge poput, Udruge Pobjede Osijek, Udruga osoba s invaliditetom Sunce Makarska, Imapct HUB Zagreb, Hrabri telefon.

Priručnik i katalog korporativnog volontiranja

Tijekom konferencije stvoren je i Priručnik o korporativnom volontiranju. Priručnik sadrži primjere i prakse, te daje pregled korporativnog vlontiranja u Hrvatskoj i svijetu. Također, nudi smjernice za daljnji razvoj programa.

Uz to nastao je i Katalog volonterskih projekata. U njemu je preko 40 predstavljenih udruga i preko 100 volonterskih projekata namijenjenih korporativnom sektoru.

Više o problemima na koje su naišli i rješenjima koje su pronašli tijekom radionice okruglih stolova na konferenciji možete pročtitati na stranici Korporativnog volontiranja.

Please follow and like us:
error0

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *